Sjuk :(

Idag vaknade jag och hoppades att jag skulle må bättre eftersom jag kände redan igår att jag höll på att bli sjuk. Men det var värre jag har verkligen ingen lust att vara sjuk. Kl 2 ska jag passa en flicka som är 6 år när mamman kommer hem 16.50 måste jag snabba mig hem för att sedan åka och hämta Roland på sin fotboll och sen köra honom till sin kör. Jag orkar inte stressa idag men jag måste. Igår gick jag ut i ösregnet och blåsten för att åka till apoteket och lämna mitt cv sen åkte jag och träffa en svensk mamma. Vi pratade en stund hon var jätte trevlig hon vill att jag ska passa hennes son som är snart 2 år. Det är bara ca 3 eftermiddagar i veckan som jag behövde passa honom. Jag vill ju ha mycket fler timmar att jobba så det passar inte så bra. Men vi skulle se längre fram ändå. Sen var jag på teater igen med Roland han spelade inte utan han ville kolla på sina kompisar som var med. Vi var där till 22.30 ungefär. Det var inte så kul för jag mådda dåligt och det tog en massa tid.
Ikväll ska kanske Therese komma hit så ska vi kolla på melodifestivalen det ska bli kul längtar redan :-D

Kommentarer
Postat av: tess

min söta :) hoppas de gàr bra me flickan ida, hon e jättesöt :) Hoppas vi ses ikväll tjej :) sk pyssla om dig dà ;) pus

2009-05-16 @ 14:55:10
URL: http://tessmedess.blogg.se/
Postat av: laurence

stackars dig, j'espere que ta journée se passera bien tout de méme. Krya på dig.

2009-05-16 @ 19:59:08
URL: http://saphira.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0