Resten av min vecka.

Fredag-  Therese ringde vid 4 tiden vi träffades vid 17.30 spelade lite fotboll i en jätte mysig park. Sen gick vi och handlade laktosfri mjölk och gick hem till mig och gjorde pannkakor och stekte kött. Vi åt 2 pannkakor fyllda med blandfärs och ost och tomat, jag trodde inte att det skulle bli gott för pannkakor för mig är sockrit och inte mattigt men det blev jätte gott. Sen åt vi två med nutella till efterrätt vi blev riktigt mätta ska jag säga.

Lördag-  Jag gick hem till Therese och kollade på film the guardien en riktigt bra film. Sen gick jag hem åt fixade mig och gick tillbaka till Therese vi drack lite vin och malibu och hade trevligt. Sen tog vi tåget till ett ställe i Paris som heter Truskel det är ett ställe med en bar och ett litet dansgolv och fullt med folk. Det var okej där men jag var irriterad en större del av kvällen pga alla killar. Det var så jobbigt så ni förstår inte under kvällen kom det fram minst 10 killar med jobbiga komentarer som jag har gjort ett vad med mina kompisar om att jag kan kyssa dig, vilka fina skor du har, vad då att jag bara är okej va va va!! jag tycker du är så söt du har en fantastisk utstrålning , varför ignonerar du mig varför tar du bort ditt huvud föresten så jävla bra franska pratar du inte, jag har kollat in dig hela kvällen och jag.... jag orkade inte äns höra slutat på det där. Jag villa absolut inte skryta, det är bara såhär franska killar är och jag är så jävla trött på dem. När jag gick ut för att ta luft och är lite arg då kommer det fram en lesbisk tjej med en kostym som var minst 3 storlekar för stor och vill bjuda mig på en drink. Nej det blev för mycket säger jag bara men jag hade kul ändå jag och Therese dansade och hade skoj. När det stängde gick vi  och åt en stor hamburgar tallrik  jag rensade hela tallriken haha och föresten så blev vi bjudnapå det :D. Sen åkte vi hem och det som jag såg i metron fick mig att hata killar ännu mer. Vi satt ner i metron och vi var själva i vagnen så kommer det på en kille i 30 års åldern som går förbi oss några gånger och kollar sen sätter han sig ner framför oss. Usch jag får rysningar när jag tänker på det men iallafall så helt plötsligt knäpper han upp byxorna tar fram sin "sak" haha och runkar så jävla äckligt helt öppet sittar han framför oss och kollar påoss medans han gör det och vi blev jätte arga skrek massa saker på svenska och gick mot dörrarna och då går han efter oss. Jag fick lite panik men vi var framme så vi hoppade snabbt av. Hemskt  var det fattar vissa människor inte  att man bara inte gör så.

Söndag-  Jag vaknade vid ett tiden eftersom vi kom hem kl 7, vi gick och simmade det kändes skönt precis vad som behövdes. Sen gick jag hem fixade mig osv och gick till ett cafe med Therese jag försökte hjälpa henne med sina fransk läxor men jag vet inte om jag var så mycket till hjälp.Vi satt där ett tag  och snackade en massa, det kan ju kännas jobbigt  ibland att vara borta från alla  och Therese får allt att kännas mycket bättre vi kan verkligen snacka om allt.

Här kommer lite bilder från helgen










Denna mannen såg jag i stan för några dagar sedan så ville jag ta ett foto på honom men han försvann innan jag hann ta ett. Så i lördags så bara satt han där i baren så jag var tvungen att ta ett fotopå honom.


Kommentarer
Postat av: laurence

hej alla franska killar är inte hemska man måste lära sig hantera dem. Titta hur franska tjejer gör och lär dig. Sen när de ger en komplimang betyder det inte att de vill vara tillsammans med en. Vi saknar dig också, ha det bra. kram

2009-05-11 @ 20:53:39
URL: http://saphira.bloggagratis.se/
Postat av: laurence

hej, alla franska killar är inte hemska, man ska bara lära sig hantera dem, titta hur franska tjejer gör och lär dig. När de ger komplimang betyder det inte alltid att de vill vara ihop med en, det ingår i kulturen att ge komplimang till tjejer. Men vilken snuskhumel ni träffade i metro!

2009-05-11 @ 20:58:17
URL: http://saphira.bloggagratis.se/
Postat av: tess

Tack, va söt du e cheriiie :) kommer sakna dig grymt sen.. Nee, alla kilalr kanske inte e sànna men varför lyckas v trÄffa alla sànna dà? Ja har träffat 3 killar som raggat o verkat jÄttemysiga men sen när man väl vill ses o besTämt trÄff.. ja dà har dom ju tjej som dom iite tänkte pà... suck.. :p man kan väl inte tänka pà allt inte..

2009-05-14 @ 14:51:11
URL: http://tessmedess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0