Onsdag!

Idag är det onsdag och det är strålande sol ute och redan 17 grader fast det är morgonen så det kommer väl bli runt 25. Jag sitter i mitt rum och fryser, dem har stängt av värmen helthäär och jag är ju sjuk så det är kallt. Men ska snart ut i solen ändå. Jag ska gåoch handla mat och sen gå och passa Sophie. Imorse så åkta alla ifamiljen förutom storasystern till Kroatsien. Detär ju en ledigdag imorgon så demtogen extra dag sådem kan vara bort i 5 dagar påen pilgrimsfärd. Issor storasystern har ett enormt prov på måndag och tisdag  så hon ska  vara hemma och plugga  hela dagarna.  Så  då blir jag ensam kvar och kom  på att jag vill åka till min mormor och morfar och vara där över helgen. Så jag skagå och boka biljetterna idag så åker jag på fredag kväll eller lördag morgon och kommer tillbaka på måndag. Jag pratade med min morfar igår för att fråga om det var okej och han sa självklart och att dem blirjätte glada av att jag kommer
så nu längtar jag dit.
Har jag berättat att dem har ett marsvin här? Den heter Chrunchy och är jätte söt fast den är jätte rädd. Igår gosade jag lite med den fast sen så tänkte jag att den är ju samma storlek som en råtta så det kunde lika bra varit en råtta jag satt och gosade med så jag fick panik och la tillbaka honom i sin bur!

Ha en bra dag jag hoppas det är lika fint väder i Sverige som här för nu är det verkligen sommar här =D



Kommentarer
Postat av: laurence

hej, här är det fint väder men inte så varmt som i Paris. Hälsa dem i Maiche. Trevlig helg. Gros bisous

2009-05-21 @ 00:05:54
URL: http://saphira.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0