Måndag!

Idag är det måndag och jag känner mig svag och trött, det är 15 grader ute menblåser och regnar ibland. Idag har jag sovit en stund på dagen och bara tagit det lungt. Jag har sökt en massa jobb på internet och imorgon ska jag gå ut och lämna cv. Jag pratade rätt mycket med Lillian idag hon berättade att alla här i huset tycker om mig jätte mycket och tycker att jag är så sött så det gör mig jätte glad det känns skönt. Hon berättade att med vissa tjejer här har det varit problem dem har klagat och sen har mamman här blivit arg osv så det skrämmer mig lite jag vill ju inte att någon ska bli arg på mig fast jag klagar inte på något här jag hjälper gärna till med ännu mer eftersom jag knappt gör något.
Hela igår och idag har jag saknat min familj jätte mycket jag hade velat ha dem här. Jag ska snart ringa min mormor och morfar dem bor några timmar ifrån Paris jag tyckeromatt prata medmin mormor och jag har inte pratat med henne sen jag kom hit. Jag vill gärna hälsa på dem över en helg så jag ska försöka bestämma en helg nu med dem. Sen ska jag ringa min mormors bror i denna veckan och fråga om jag kan komma dit och va med dem på Söndag han bor här i Paris så jag måste åka dit då och då eftersom det är familj och jag vill. Denna veckan SKA jag hitta ett jobb innan Fredag så jag ska söka ordentligt för om jag inte hittar ett snart är det inte lönt att få ett heller eftersom jag snart ska hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0