Varmt!

Idag är det 30 grader ute och soligt. Jag håller på att bli galen det finnsinget hav, ingen sjö, inget vatten bara massa parker överallt. Men jag är glad att det är varmt och soligt saknar bara en strand och ett hav :(.  Idag har jag varit ute en massa och kört  en del också. Snart ska jag ut igen och träfa Theres vi ska köpe en pizza och sitta i en park och äta man måste ju passa på när det är fint väder  :-D. Hanna  en barndomskompis  ringde mig  idag och  sa att hon gärna ville komma och hälsa på mig så hon kommer  kanske  imorgon och stannar över helgen. Det ska bli jätte kul hon är en mycket bra vän till mig. Jag orkar aldrig skriva här längre jag hinner faktiskt inte harmycket att göra just nu.Men jag ska sätta in bilder snart. Den 4 juli åker jag till min mormor och morfar i Maiche i östra frankrike sen åker jag hem till Sverige därifrån den 8 juli. Det är jätte snart och jag har en massa saker som jag måste försöka hinna med att göra innan jag åker hem.  

Kommentarer
Postat av: laurence

hej det blir roligare med lite bilder, ha en bra dag och stressa inte, det är inte nyttig. Kram

2009-06-26 @ 08:33:21
Postat av: Besarta

Här uppe i Malmö har värmen osså kommit igång så hoppas de håller kvar tills ni alla är tillbax.. =) du och blerta kommer juh tillbax samma dag.. =) så ballt och BRA!!!!! hahaha pössssssssss

2009-06-26 @ 23:54:22
URL: http://artush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0